::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Besties

hello peeps ! welcome to super awesome. this blog owned by Nadzirah and Fatihah . Kalau tak suka sila pergi ke dunia lain :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


LATIHAN PENEMBAKAN SENJATA KECIL 2 PKBM (LAUT)


hari nie aku happy sgt2 sbb aku pi buat latihan penembakan.....ari tu aku ada citer yg aku pi latihan menembak kat sg dua......skarang nie aku pi lgi.......tpi kali nie ada pertandingan.......dan kali nie aku dan geng yang lain buat latihan kat kulim..... bila smpainya aku disana dan  nmpak senjata...seluruh badan aku bergetar (mcm kena renjatan elektrik)......wlaupun kali kedua aku buat latihan.....patut lar selama ini aku x nmpak sasran sebab aku tutup mata kanan...0wang tutup mata kiri....aku kena mrh ngan cikgu dpn rkn2 yg lain.....(malu si0t).......ckgu ket0k kpala skali trus nmpak sasaran.......aku tembak smapi jatuh 2 target,,,,yahhooooooo......part kedua p0wn sama aku terkena 2 target......dlm pertandingan dlm berpasukan kmi juara tpi individu kalah dengan sekolah kulim...huhuhuhuhu.....apa2 p0wn g00d luck for team.....