::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Besties

hello peeps ! welcome to super awesome. this blog owned by Nadzirah and Fatihah . Kalau tak suka sila pergi ke dunia lain :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


berada di PERAK



hai semua......apa khabar pgi nie....??????aku ari nie tak berapa sihat sikit sbb hidung nie mcm air tejun......pagi2 nie aku dah sarapan nasi kerabu dan laksam...eeerrrrmmmmmm dap dap dap..........ari nie aku berada di sri manjung,perak....duduk di rumah kwn mak aku.....aku pi sana sbb ada kenduri dan sekarang nie cuti merdeka sampai ari ahad......o00hhhhhhh st0p sat...aku lupa nak ucap MERDEKA DAY......negara kita dah merdeka 55 tahun janji ditepati......ok kita smbung blik....alhamdullillah perjalananku berjalan lancar...tiada perkara buruk berlaku......amin......