::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Besties

hello peeps ! welcome to super awesome. this blog owned by Nadzirah and Fatihah . Kalau tak suka sila pergi ke dunia lain :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Ujian Kenaikan Pangkat Leader [PKBM(L)]……..


Hari yang aku tak boleh melupakan….yahooooooooooo……masa yang ditunggukn sudah tiba….selama 3 tahun nie….kalau tngok muka ceria selalu,kulit terjaga,ruam p0wn tiada….tidur juga sentiasa lena….(iklan sebentar) tapi klau boleh buka kulit nie teng0k k0t dalam sah mengerikan….(kecut)…mula2 tu 0k ar tpy bila nak dekat dataran ups tentera sg nyior dia getaran jiwa semacam jew….lpas dia bgi taklimat..aku ngan masita dan ika prgi tmpat yg diberitahu…..aku ingatkn aku ngan kwan yg lain lmbat lgi nak trima ujian tu…..sbb kiaorang mai awal…..s0 krtas prmohonan 2 duk kat bwh….tiba2 leading pnggil nma aq dan kwn yg lain first2 lagi…nak gelabah aku….dh ar aku p0mpuan trakhir nak terima ujian sbb yang lain lelaki…..smpai turn aq,tinggal 2 lelaki jer….mse leading tnye s0alan kat aku naik bulu roma aku krn tak000t….yg aku nk tergelak tu mse leading tnye s0alan..yg mne aku tahu suara aku deras tpai klau tak tahu suara mcm duduk kat dlm kelambu…heheheheheh bnyak jugak aku buat kesalahan time tu….yang penting skarang nie aku dah lulus dalam ujian kenaikan pangkat tu…yyyyyyeeeeepppppyyyyy………