::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Besties

hello peeps ! welcome to super awesome. this blog owned by Nadzirah and Fatihah . Kalau tak suka sila pergi ke dunia lain :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Jejalan dgn Family Second Day


Dalam pukul 8 pagi aku dengan family keluar pergi breakfast.......first time k0t aku pagi2 makan bubur kacang hijau....orang semua pelik.....sbb family aku semua mkan nasi lemak but me.......bubur kacang special punye.....heheeheh lpas habiz tu aku t0lak pergi shah alam......kk long ak bwak ak sekeluarga pegy jejlan tgk umh owang kaya2.....giler bessssaaaaaarrrrrr,tttiiinnngggiiii dan lllaaaaaawwwwaaaaa.......dh mcm istana aku tng0k.....(klau owang yang rjin skit lutut  lebih baik jgn beli nnty penuh pulak orang kat wad hospital tu...hehehe..main2 jer jgn terasa klau terasa gak aku bagi free..no charge...)......klau aku tau sape orang pnye tuan rumah tu....dia anak lelaki ke tak dah lame aku ng0rat....(gatalnye p0mpuan nie..)..lpas tu kami melawat rumah menteri besar selangor dan jawatan2 yang beeeessssaaaaarrrrr skali dalam negeri selangor......mereka nie tak skit lutut kea naik turun tangga @ mreka bubuh eskalator dlm umah tu........hehehe tpy best gak.....kami terus pi umah sewa kak long aku dkat dgn i-ciittty......antar barang dia......rumah sewa dye tu best giler sbb dah ar dkat dengan i-city....dekat dengan giant pulak...tiap2 ari b0leh pi.......yyyyaaaahhhhhoooooo......dalam kul 8:30 malam aku dengan family gerak ke i-city dengan berjln kaki......bl0m mas0k i-city baru dkat depan tu dah p0sing mcm3 gaye....hehehe...