::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Besties

hello peeps ! welcome to super awesome. this blog owned by Nadzirah and Fatihah . Kalau tak suka sila pergi ke dunia lain :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Perbarisan di Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Ismail


Heyy korunk ak na update blog nh ,dgar tw. Dalam pukul 12:30 tengahari aku dan geng2 kawad bergerak ke sekolah menengah kebangsaan tunku ismail (smkti)…..dah lar time tu aku tak makan lagi..ingatkan sebelum gerak cikgu bagi makan…rupa2nya hampeh….tak pe ar…sampai kat sana..terus kitaorang gi kat khemah…smpai sana ckgu bagi sorang satu nasi….sampai turn aku,hafifah dan kak raja tak de..habiz….mcm nak naik sawan aku…mane tak nyer,satgi nak kena kawad tengah2 panas terik tu..perut k0song pulak tu…satgi tak sampai 5 minit ade yang pengsan….cikgu bagi kitaorang duit RM12….kitaorang ape lagi dengan sepantas kilat kitaorang cari makanan….(seefoood)  tak dan nak suam nasi ked lam mulut tiba2 ade pengumuman pengumuman kepada semua sila buat barisan di hadapan khemah masing2…ketibaan pengarah pelajaran kedah sudah smpai…tensi0n giler…..lpas abiz buat perbarisan tu trus aku ajak geng2 aku cari makanan ringan sementara nak sampai rumah….