::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Besties

hello peeps ! welcome to super awesome. this blog owned by Nadzirah and Fatihah . Kalau tak suka sila pergi ke dunia lain :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Latihan Menembak di Sg.Dua ~ Anjuran TLDM Sg Nyior


Hai dh lme ak ta update blogg kn? Korunk rindu ak eh , hehehe , saba2 ak ade ctew tok korunk nh , dgar tw . Hari yang aku tak boleh melupakan….yahooooooooooo……masa yang ditunggukn sudah tiba….selama 3 tahun nie….kalau tngok muka ceria selalu,kulit terjaga,ruam p0wn tiada….tidur juga sentiasa lena….(iklan sebentar) tapi klau boleh buka kulit nie teng0k k0t dalam sah mengerikan….(kecut)…mula2 tu 0k ar tpy bila nak dekat menembak dia getaran jiwa semacam jew….sebelum tu mereka bagi taklimat cara2 menembak……0wang yang bagi taklimat nie x habiz2 pandang belah lawan bukan nak pandang kami….apa dia ckp tak masuk d00000……bila kitarong pakat ramai2,mereka suruh aku angkat tangan….bagitau yang kami tak Nampak ape dia buat kat depan tu…..tiba-tiba jadi satu perkara yang tak diingini iaitu aku kena jadi model yang tak diisthiharkan oleh kerajaan……malu k000t……bila dah sampai mase nak menembak…aku dengan bangga pi dulu…ingatkan bila dah jadi m0del b0leh ar terkena sasarannya..ttttaaaaaaappppiiiiii……tak kena….dah lar tak kena….kena lak buat pumping depan tu…segan ttt0000tttt……tak pe…aku tak putus asa.aku buat kali kedua tapi hempah gak…ssseedihnya..!_! .... orang semua kata kat aku..sebab aku dah lar jadi m0del terh0rmat tapi satu papan p0wn tak jatuh..huhuhu . K la ak dh ta thu na ckp ape . Law ade mse t ak update lg yea psal hal nh . Bye