::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Besties

hello peeps ! welcome to super awesome. this blog owned by Nadzirah and Fatihah . Kalau tak suka sila pergi ke dunia lain :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Jejalan dgn Family


Dalam kul 12:00 tengah malam tu aku dan family bert0lak dari rumah nak pergi hantar my first sister iaitu NURUL AKMAR kat putrajaya…alang2 pecel0p pekasam,biar smpai ke panggal jln…..kitaorang pergi melanc0ng skali….klau ikutkn pendaftaran ¼ tpi dah nak melanc0ng pergi awal skit….tiba2 sau kejadian yg dijanka2 telah berlaku iaitu mnyak abiz……ayah ingatkan nak isi kat bukit merah tpi stesen tu ubah suai untuk smentara waktu….huhuhuhu smpai kat mne entah (sb aku tngah di buai mimpi…sedar2 dh berhenti kat tmpat plus..)heheheh mula2 ingatkn saja2 ayh berhnti sbb nak  rehat tpi mnyak udah kehabisan maa…..tnggu geng2 plus mai bwk mnyak lama ngak ar…dlm kul 10 baru brt0lak blik….dlm hati nie gmbira sgt2 sbb kami sudah kelaparan d00000……..kami trus pergi ke HOTEL BANGI LANAI utk berehat dan sarapan…. Dalam kul 2 aku ngan family ronda2 kat putrajaya….mula2 pi TAMAN BOTANI….p0sing abiz ar klau dah nmpak kemera…..hahahhaha……lpas tu pusing2 kat bangunan kementerian….dah alang2 tu singgah kat MASJID PUTRA,PUTRAJAYA…..time tu aku dgn kakakku pkai sluar jean s0 mereka bagi masuk  tapi kena pakai baju khas iaitu baju labuh..bila aku pakai tu mcm peguam ade….mcm hakim ade….dah habiz p0sing…aku dgn family pergi lak pasar malam kat sane mcm mne…..masuk sje kat dalam tu naik giler sbb baju2 dan tudung2 lawa2….dalam kul 11 malm baru balik h0tel….